klik2 cuci mata

Khamis, 3 Disember 2009

RaCe LaGi.....emmmmmmm best giler...

Sebelum beraksi kenala bergambar dulu beb........
Bodyshell coustum sendiri........
Di padan kan dgn rim Nismo......

Bergambar bersama dgn koleksi rim rim kekawan.......

Bergambar dgn kete kawan aku... dia ada body skyline...
Semalam aku turun track ngan member aku wan..... mlm td kitaorg bedua jer coz ada yg p mancing ada yg letih... maklumlah tgh sibuk pindah pejabat katakan......
Dapat la aku lepas geram coz lamer dah x main rc mlam td sampai kul 12 tgh mlm le baru nak blk... sampai x sedar hari dah lewat sangat...... aku adaer gak amik video mlm td nanti aku upload kan ek....smlm tgh syok layan rc tetiba hujan turun lebat gak la... tp aku ngan member aku x lari kitorg wat bodoh jer.... lantak lah nak hujan ke aper ker janji kami race jer.....
Maklum la....kami dah daoat track yg ada berbumbung sekarang ni.... (sombong bunyinya)
tu yg x ingat nak blk ngan ujan tu.... memang best giler beb...........

Tiada ulasan: