klik2 cuci mata

Ahad, 27 Disember 2009

kereta rosak......

Salam semua, salam 1 malaysia....
Apa kahabar semua.... hu..... lame x online dah ni blog aku pun dah sejuk bedi dah....
Bukan aper aku tgh pening mengesah kan pasal kete aku.... repair dah repai tp x elok gak.... tension d buatnya... kete aku tu selalu kering airnya nak kata radiator bocor x pulak, nak kata kotor aku dah servis dah, nak kata water pump rosak dah buka dah ok jer, nak kata termostart dah buat bypass pun...... tp x ok gak..... nak kata head bengkok minyak engin x campur ngan air pun...... mashallah ni yg buat ana fening la.....
Anta cuba bayang kan dari rumah ana kat tg malim sampai kat ipoh dia funya air sudah kering la..... kering...... ana ingat ana nak tukar dia punya engin la ana mau pakai itu engin keretapi pulak baru puas ati ana..... he...he...he... lawak jer la...... cadangan kalo nak tukar engin pu myb pakai engine GSR. Dalam cadangan aku tgh tanya pomen aku kat ipoh, aku cadang nak ubahsuai pakai RB25 buat kasi kaw kaw punya..... kalo org lain x buat aku nak cuba buat.... nanti baru org tau model baru Waja Skyline Turbo.....

Tiada ulasan: