klik2 cuci mata

Selasa, 1 Disember 2009

Hari raya dan kaki aku

Akum semua.... lamer dah x buka blog.. dan x ader citer....sorry ek.....
Bkn aper raya thn ni agak bosan sikit coz thn ni x beraya kemaner2 cuma duk kat umah mak aku nagan mak mentua aku jer.... lg pu aku malas nak drive g maner2... kaki aku sakit balik... coz aku guna kete sahabat aku yg pergi oversea kat UK ari ti.... kete dia manual dah tu engine lain plak lg clutch keras tu... mampus. utk pengetahuan semua kaki aku dah lamer operation tp x sembuh lg dlm masa terdekat ni aku akan menjalani pembedahan semula... aduh rasa mcm malas jer nak opret lg.
Kaki kiri aku ada masalah urat keting putus masa main bola untuk jabatan aku. aku kena opret bln 4 sampai sekarang blm sembuh. Ni cadang nak masuk next week... entah la....... sbg blk cite td.........
Kononnya nak buat kejutan la kat famili ke2 pihak tp anak aku x boleh pakat langsung..... blam masuk umah opah dia lg dah kecoh bg tau dia blk kg naik kete uncel ....... hu... tension.......... aku d buatnya. Satu lg dia tanya kat mak sedarenya (tam) "cantik tak kete uncel ni" tam dia kat "bukan nak ajak aku naik kete tu, tp tanya je, hampeh punya budak" aku pun apa lg gelak je la. Tu la hakikatnya bahawa anak kian membesar dan semakin pintar. dapat memikirkan segalanya dlm masa yg sinkat... Aku bersyukur kehadirat ilahi kerana memberi aku anak yg secergas dan sepintar 'Muhammad Hambali Izzuddin' anak yg aku sayangi lebih dari diri aku sendiri... inshaallah.......... Semperna Hari Raya Korban ni aku harap aku dapat berkorban utk keluarga aku yg kecil ni "Terima kasih sayang kerana memahami aku....." dan "terima kasih Izzuddin kerana mengembirakan ayah" KELUARGAKU SYURGAKU....... LOVE YOU ALL

Tiada ulasan: