klik2 cuci mata

Khamis, 3 Disember 2009

Kampung ku

Boooommm............ tulah bunyi yg sentiasa di tunggu2 oleh aku pada setiap tahun..... bunyi tu hanya boleh di dengar cuma setahun sekali sahaja..... Tu lah bunyi Meriam besi kg aku. Kg aku tu kat Talang Kuala Kangsar. kalo nak tau mcm ner kekuatan meriam kg aku jom mlm raya thn depan pakat p kg aku....... Kalo korang nak merasa cucuh (bahasa org perak piaw tu) bakar la tu.... boleh aku blh tlg atur kan utk korang.... amacam ader berani ker?........ Nak tau mcm maner bunyi dia cuba tengok video tu.....

video

Tiada ulasan: