klik2 cuci mata

Ahad, 27 Disember 2009

Memancing

Aritu kawan aku saiful "Rod Kembara" telah p memancing kat Pulaik aku Jarak ngan kekawan lain... aku xdapat g coz sepupu aku bertunang ari tu..... kebetulan group diaorg ada seorg dah tarik diri duit dah bayar dan aku di pelawa oleh abg shidi utk ganti tempat org tu jd aku ingat nak gak p tapi ati aku kuat lg utk p umah sepupu aku, coz bapak dia(bapak sedara aku) tu banyak uruskan hal perkahwinan kakak aku, adik adik aku dan termasuklah aku sekali.. jd terpaksa la aku menolaknya.... rugi2 memang rugi peluang dah ada tp x daya untuk aku mengapainya apa blh buat bukan rezeki aku..... inshaallah lain kali ada lagi mungkin ada rezeki aku inshaallah..... aku blm tanya lg member aku tentang hasil tangkapan dia aku rasa kalo buka blog ROD KEMBARA mesti dah ader cite dia mancing laut tu....

Tiada ulasan: