klik2 cuci mata

Rabu, 30 Disember 2009

Minyak Engine.....

Ini minyak yg aku gunakan sekarang... terdapat gak jenis semi sentatic...
Tu keadaan setelah seminggu aku guna minyak CAVIAGA

Sebelum ini tapet dalam kedaan berkerak tp skrg tiada lg....

Ini lah buktinya setelah menggunakan minyak CAVIAGA...... Kereta aku thn 2001

Kisah Benar.......
Aku nak kongsi ngan korang pasal minyak engine yg aku pakai dulu dan sekarang...... dulu aku guna minyan engine Duchams.... minyak tu memang baik dan bagus coz..... masa mula aku kerja kat UPSI aku selalu berulang alik dari Ipoh ke Tg. Malim... tiap2 hari tau...... jd mi nyak engine tu banyak membantu perjalanan engine kete aku jd aku memang percaya pada minyak yu..... kalo ada org nak promo minyak engine lain kat aku aku akan kata NO!...... tp setelah lame aku keje kat Tg. Malim stok minyak yg aku guna tiada dan d Ipoh pun makin berkurangan... jd aku pening cikit la nak guna minyak engine apa plak lepas ni..... his....susah..susah....
Aku ada tanya byk member yg pakai kete minyak apa yg diaorg guna.... memang banyak yg guna minyak lain2... x ada yg guna minyak sama.... jd aku pun x tau nak tukar minyak jenis apa.... kalo ikut aku nak je guna minyak masak tu dia baru tau..... he...he...he... kalo ok no hal.......

Berita gembiranya baru2 ni aku dapat tahu ada minyak engine yg bagus..... dari membera aku... mulanya aku was2 gak la... tp bila ramai member aku dah guna dan x ada masalah jd aku pun cuba lah minyak tu.........

Dalam masa 1minggu aku dapati minyak tu mula menunjuk kan kesan positif pada engine aku, bunyi engin senyap, pikup pun ada tambah, kedaan komponen dlm engine jd berkilat x ada lg kesn terbakar dan minyak petrol pun kurang penggunaan. Aku amat berpuas ati sangat dgn minyak engine tu. Harganya pun x mahal...... Jenama minyak engine tu CAVIAGA.
Kalo rasa ingin mencuba boleh hubungi aku di no. h/p 017-5907317.

Tiada ulasan: