klik2 cuci mata

Rabu, 2 Disember 2009

Cuti sekolah jer, kahwin....

Tahniah........
kepada kawan ku yg nak kahwin dah this week, selamat menamatkan zaman bujang anda. En. nurul hadi bakal naik pelamin pada 5hb Dis 2009... mudah mudahan kekal hingga ke akhir hayat inshaallah.......
Tak lupa gak wat en. mohd Fairus yg akan melangsungkan dan menamatkan zaman bujangnya jugak pada26 Dis 2009 tahniah....
26hb Dis!!!!!!!!! Wow... Wow... Wow....
Tu hari jadi aku tu...... mcm maner ya.... best gak tu.. masa g kenduri dia aku nak calebrat birthday aku la kat KL.... tu pun kalo wife aku ingat.....
Aku rasa wifw aku x pernah lupa kalo birthday aku... tp aku kekadang tu lupa gak birthday dia.... Sorry sayang.....
Myb kenduri kawan aku kat kedah tu aku p tp kena tunggu kekawan lain la... kalo diaorg jd aku on jer.......

Tiada ulasan: