klik2 cuci mata

Sabtu, 13 Mac 2010

Tension..........

Aku tgh pening kepala dan susah hati coz... minggu depan akan berlangsungnya majlis konvokesyen UPSI ke12....... dan yg paling buat aku tension.... bila mana pada17 hb nanti aku akan menjalani pembedahan semula kaki aku...... aduh ...aku rasa mcm x ada mood jer nak keje minggu dpn........ coz aku rasa tension sangat utk menghadapai pembedahan tu ....... sebabnya, aku dah meharungi nya dahulu..... dan aku dah rasa azabnya, jd minggu dpn aku kena hadapi benda yg sama lg........ sekarang aku tgh down sangat ni.... sampai nak makan pun rasa mcm x ada selera dan nak makan apa pun aku x tau dah..... kemudian kaki aku rasa mcm sakit sangat dari dulu..... mcm tau tau jer aku kena oprate minggu depan.....skrg ni aku rasa mcm nak marah jer, kekadang anak aku buat hal sikit pun aku tengking dia... kekadang aku rasa aku ni teruk sesangat..... sampai anak aku yg baru umur 5thn pun aku nak tengking mcm org dewasa...... bkn aper dlm keadaan aku yg tgh serabut ni, aku sendiri x tau apa yg aku buat...tp bila kau rasa nak marah atau x berapa ada mood aku saja la bawa tidur awal ke atau melayan tv ..... sampai aku x peduli wife aku buat keraj sorang... selalu tu aku ada la tlg di a buat kerja umah sikit2 ataupun memasak... tp aku skrg ni memang dah x ada mood nak buat semua tu...... Ya alllah tolong lah hamba mu yg hina dah lemah ini ya allah.... aku bermohon kepada mu ya allah, semoga kau tabah akan jiwa ku, kau kuatkan semangat ku untuk menempuh segala ujian yg kau berikan kepada lku...... ya allah.... amin....

Tiada ulasan: