klik2 cuci mata

Khamis, 11 Mac 2010

KONVOKESYEN UPSI KE12

Alhamdulillah... syukur kehadirat ilahi..... kerana pada tahu ni aku dapat menyertai pesta konvo di UPSI.... tapi untuk satu hari jer la..... coz pada 17 hb ni aku kena masuk wad bagi menjalani pembedahan semula menyambung urat kaki kiri aku yg terputus pada bln 4 ,thn lepas...... utk thn ni aku dapat tahu yg Kelab Pembangunan JPPHB ada membuka gerai seperti thn 2008..... gerai kami menjual air minuman, kerepek dan makanan ringan........ nampaknya aku cuma dapat joint 1hari jer la nampaknya...... :( jd aku harap agar kekawan dapat la kiranya memeriahkan lg gerai kita semua..... kita ulangi sejarah lalu dimana gerai kita yg paling happening dan yg paling laris dan tutup awal....... memang best giler......... kat bawah ni ader sikit gambar gerai kami pada thn 2008....



Tu yg kat tiang tu aku la......... baju putih tu en. sukor....

Tengokla betapa meriahnya gerai kami..... tu semua student la tu...... yg baju biru tu aku lupa la sapa..... aku rasa tu macam Ajip la......

Gambar diambil dari Blog Kelab Pembangunan.

Tiada ulasan: