klik2 cuci mata

Isnin, 8 Mac 2010

Penyanyi pujaan aku

video

Ni aku ada upload dar youtube lagu Jamal Abdillah semasa beliau buat konsert kat Istana Budaya... aku dah lamer x pi mana2 konsert semenjak kahwin... jd aku harap kalo la Jamal abdillah dapat buat konsert kat Ipoh maka dgn bangganya kau akan pi walau apa pun rintangan yg datang.... aku memang dah lamer sangat mina dgn suara dia yg lunak merdu, so kalo org nak kata apa pu pasal dia aku malas nak ambil peduli yg pasti dia telah cuba un jd mcm org biasa dan hidup seperti sediakala tp ...... aku rasa kita semu tahu dia pu bkn nak jalan hidup mcm ni ka?... Abg ipar aku dulu pu pernah jd pa kepada Jamal Abdillah masa dia buar konsert ka JB dulu... kakak aku merasa la pi ke konsert tu dan dapat la bersemuka dgn beliau (jamal abdillah)...
Kalo nak kata lagu beliau memang sedap didengar kerana suara nya sungguh shahdu dan lunak..... pada aku tiada siapa yg dapat tandingi suara beliau.... malah ada yg bg tau aku bahawa Mawi mempunyai suara seakan beliau tp pada aku masih x mampu mengugat dan mengambil tempat beliau lg.....
Kebanyakan lagu beliau aku boleh nyanyi (karaoke) la, tapi ada satu lagu yg aku susah sikit nak di nyanyikan, lagu tu Gazal Asmara... kerana lengoknya sangat unik dah mendayu......
Penyanyi di malaysi ni ada beberapa org sahaja yg mempunyai suara yg lain dari yg lain cth:
Jamal Abdilah ,Salim Iklim ,Amy Serch ,Mus May , Ramli Sharif Papa Rock ,M Nasir Sifu ,To'ki ,Ella ,Ziana Zin , dan beberapa org lag la.....
Pada ku yg pasti Raja Pop Malaysia tiada siapa dapat tandingi lagi....
JAMAL ABDILLAH RAJA POP MALAYSIA

Tiada ulasan: