klik2 cuci mata

Isnin, 18 Januari 2010

kaki pancing

Aku dapat tau pg td, bahawa Rod Kembara p mancing udang galah kat sungai dusun...., memang best bila dapat tau yg ekspidisi tersebut berjaya menaikan udang galah, lebih kurang dlm bebelas ekor seorg.... aku dengar mcm tu lah lebihkurang..., aku rasa frust gak x dapat ikut Rod Kembara....... , tp nak wat cam ner,lg pun Rod Kembara p dgn org lain,saiduri ngan kekawan dia yg mengajak Rod Kembara... jd aku pun x kisah sangatla....,coz sblm ni pu dia x pernah x ajak kalo pi mancing maner2, apa apa pun aku tgh tunggu Rod Kembara punya catatan dln blog dia...... maner dia???????....... Pada pendapat aku dan aku rasa ada baiknya kalo, agar / mungkin dapat kiranya Kelab Pembangunan JPPHB yg banyak kaki2 pancing tegar utk kita berganding bahu utk berkongsi membeli sebuah bot faiber dan sebuah engine sangkut utk kegunaan ahli kelab dan mencari sumber pendapatan bg kelab..... apa kata kita pakat ramai ramai oiiiiiii......... Majulah sukan untuk negara...... hidup pemancing tegar... harap2 kalo Rod Kembara baca ni dapat lah kiranya dipertimbangkan oleh beliau............
Kerjasama pihak tuan amat di alua lukan dan dihargai oleh kaki pancing tegar JPPHB, UPSI dan yang sewaktu dgnnya...............
Hidup Rod Kembara...x3

Tiada ulasan: