klik2 cuci mata

Rabu, 23 Mac 2011

RAJA BUAH KEMBALI ( durian )



Siapa tak kenal benda ni kan?... sekarang tempat aku dah mula dah musimnye........ Raja segala Buah.....





Tu la rupanya isi durian yg baik..... bkn durian siam tau tapi durian malaysia aka durian Kampung.......


Walau pun kulitnya nipis tapi isi dia tebal gile.... Ni bukan apa.. pagi tadi member office aku tetiba je balik dari sarapan pagi bawak balik durian 8 biji durian yg dibeli mereka.... di dusun dekat sini... Tanjong Malim Perak... apa lagi aku pun tak tunggula.... walaupun aku tgh berpantang coz kaki aku x berapa ok lg... tapi aku ni jenis pantang jumpa jer....... ate gile ke jumpe deroyan mike tak nak makan... kalo rope tu tentu dia bukan orang perak le tu..... dah tentu la teman ni org kuale kangso... setempat dgn Mr Os.... yg nyanyi lagu deroyan doh bebunge tu..... Aku siap makan dgn pulut lg tu... gile punye kawan siap beli pulut putih tu....memang deme ni kaki makan deroyan punye..... tau je nak bagi lagi sedap deroyan tu...... erkkkkkkkk.......... alhamdulillah.... syukur nikmat yg tuhan bagi sungguh enak.... amin.....

2 ulasan:

joijoi80 berkata...

uh..nak sket

khairul berkata...

aduhhh...meleleh air lior ni