klik2 cuci mata

Selasa, 23 Februari 2010

Lama x update blog...

Tu antara pertanyaan sahabat aku Rod Kembara....... bkn aler.. aku x ada mood la nak update blog skrg ni........ entah la kenapa aku pun x tau....
Lepas raya cina ari tu aku, aku terus p Hospital Ipoh utk menjalani rawtan susulan pasal kaki aku yg oprate bln 4 thn 09...... aku jumpa Dr ari rabu bersamaan 17 Feb 10 dan menerima berita yg x berapa bagus gak la dimana DR bg tau kat aku yg kaki aku blm pulih sepenuhnya.... pada ari tu aku telah diambil sampel darah dan diarah utk dtg semula pada 10 mac 10 utn di x ray dan menerima semua keputusan samaada aku kena oprate lg atau x.....
Jd tu la sebabnya aku kurang mood nak update blog tu.... bkan aper kalo la aku kena oprate lg sekali memang aku rasa x sanggup la..... sakit nya teramat sangat bila dah abis ubat bius... dah la masa oprate makan masa 41/2 jam dgn keadaan aku yg menirap masa oprate tu kemudian nek tanggung sakit lepas bius habis..... tu yg jadi trauma tu... aku rasa dah xmau lg nak oprate dah.....
Selepas selesai oprate aku kena pakai simen kaki selama 1 bulan kemudian pakai tongkat selama 3 bln dan selepas 6 bln aku kena tempuh fisioterapi plk tu... masa fisio tu pun sakit coz kaki lama x pijak dan x bengkokkan... memang menyiksakan rasanya.....
Tu la bahananya bila xada penyakit cari penyakit... tp bkn ku pinta jd begini semuanya kuasa tuhan dan aku terima dgn tabah dan tawakal....
Kepada sesiapa yg nak bersukan jagalah diri dan berhati hati lah semasa bersukan jgn terlalu taksub sangat hingga menyusahkan diri kita sendiri....

Tiada ulasan: