klik2 cuci mata

Sabtu, 6 Februari 2010

dah ok..

Tu lah ungkapan yg boleh aku lafaskan buat masa ni... coz kete aku dah ok dah.. tapi...... kepala masih pening lagi walupun kete dah ok sihat seperti sediakala..... bukan pasal apa..... sebabnya duit aku dah banyak melayang dah.....

Kalo korang nak tau... jumlah/total kos repair kete tu adalah RM 1680.00....... Aduh... pening... pening.... dibuatnya... tapi apa boleh buat kalo x buat kete yg aku ada tu jerla...... kalo x ada kete patah kaki la jawab nyer..... ad motor pun dah x boleh jalan dah coz x repair lg...... huh... pening memikirkan masalah kewangan sendiri, keluarga dan negara..... tapi apa2 pun aku bersyukur kehadrat ilahi kerana aku masih mampu mencari rezeki yg halal untuk keluarga aku... xlupa gak wat wife aku yg banyak membantu aku dalam pelbagai hal keluarga.... I LoveU sayang muahhhhh....

Tiada ulasan: