klik2 cuci mata

Rabu, 25 November 2009

Lamer gila....

Semalam sahabat aku sms kat aku, ala sahabat yg p oversea tu la... dia dah selamat sampai ke UK tp...... lamer giler tu, dari KLIA berlepas kul 12am dan sampai ke Loughborough kul 1pm waktu UK, tp waktu malaysia kul 8pm!.... mak oi..... punya le lamer .. kalo aku xtaul mcm maner kat dlm flight tu. Kalo dikira masa lebih kurang 20jam wow.......! tp kalo ikut waktu UK baru 13jam jer.... itu pun kalo betul le aku kira , aku ni masa SPM dulu aku math memang tere (pandai) aku dapat 6 pening kah... kah...kah... (6 pening tu 9 le). Dia bg tau lg, kat aku saner tgh musim sejuk, sejuk bangat dong katanya. Aku harap sahabat akutu gumbira la hendaknya semasa berada di sana dah berhati hatilah semasa berada d tempat orang. Pepatah org lama ada mengatakan "Hujan Emas Di Negeri Orang, Hujan Batu Di Negeri Sendiri, Lebih Baik Di Negeri Sendiri" inshaallah.........

Tiada ulasan: