klik2 cuci mata

Selasa, 24 November 2009

KLIA oh KLIA...

Rekebentu bangunan yg cangih dan menawan ...

Keadaan kerangka tulang besi yang kukun dan ringkas..

KUALA LUMPUR INTERNATIONAL AIRPORT

Semalam 23/11/2009 lepas keje aku kena rush p KLIA coz tlg anto sahabat aku naik flight kul 11.55pm....jd undeng2 utk naik flihgt kite mesti ader kat airport awal 2jam dari masa penerbangan.
bermakna.... tak ader maknernya.... kalo sampai lewat silap2 flight tu lalu kat ats kepala kite je masa kita baru nak sampai ke airport....( dah kena tinggal la tu)
Jd dgn xbuang masa aku pun gerak dgn sahabat aku serta anak dan wife aku dari tg. malim dlm kul 7.00pm Selalu aku ngan wife dan anak minum ptg tp semalam aku x dan nak minim ptg, maka laparla aku.
setibanya di KLIA aku ngan sahabat aku ni x tau nak parking kete kat ner? jd aku tunjuk lagak la yg aku tau konon.... aku suruh sahabat aku terus p ke laluan pelepasan....sekali sampai dpn pintu masuk siot... mana blh parking.. adui..... apa lg aku pun cari alasan utk tanya kat kaunter Vent parking jd diaorg bg tau parking jauh.... mampus... kata aku....
dia bg tau kalo nak dia tlg park kan kete blh cuma bayar rm15.00 utk 2jam pertama. Dgn tidak pikir panjang ...nak senang la aku pun setuju..... jd mudah le keje aku. Kami masuk ikut pintu pelepasan luar negara... tu dia.... punya la besar tempat tu...maner xnya first time bebe.....
Masa nak checkin tu kami cari la kaunter pertanyaan sebab xtau nak pi maner, org kaunter tu bg tau p kaunter 'F' jd aku pun cari la kaunter tu... mak ai...... byknyer kaunter 'F' dari F1 hingga F20 mampus...... nasib lakami rajin taner org "malu bertanya sesat jalan kan?" dapat la tau mana satu kaunternya jd senag hati la aku. Lepas selesai semua urusan aku pun cari la tempat makan.... bukan ada makanan mcm kat tempat kiter semua fast food je, aku pun makan la Mc Donalds je. Kemudian apalagi berpusing2 la aku kat KLIA tu sampai letih seletih letihnya. memang besar la KLIA . Aku banga jd rakyat malaysia dgn adanya lapangan terbang secangih ini Alhamdulillah syukur aku kehadrat ilahi.. amin........

Tiada ulasan: