klik2 cuci mata

Selasa, 14 Disember 2010

Cover engine








Tu lah cover engine kete aku... dah lama aku tak pakai cover tu.. Bermula dari tahun 2007 aku buka. Kini dlm bulan 11 2010 aku mula mengecat cover tu semula untuk dipasang kembali ke engine ku... kerja tu aku buat bila aku tengah free sesangat..... mood tu dtg bila aku mula menerima kunjungan en. kahirul dar gilamodified.blogspot.... thanks en. khairul... jd dgn itu aku jd semangat utk kembali menjaga kereta aku yg tak berapa nak elok tu... kerana aku dah x ada mood nak jaga kete aku kerana kete aku terbabit dgn kemalangan pada 2008 di lebuh raya utara selatan dekat persimpangan Gopeng... kete aku terbalik senbanyak lebih dari tiga kali.... alhamdullillah aku dan rakan aku selamat tanpa sebarang kecederaan.... aku bersyukur sangat kehadrat ALLAH SWT. Keadaan kete aku masa kemalangan tu memang teruk dgn bumbung, sisi kanan dan kiri serta bhg hadapan telah rosak teruk hanya bhg belakang sahaja yg ok.... , kerana kete tu telah menyelamatkan aku dgn izin ALLAH... jd aku amik keputusan utk membaik pulih kete tersebut dan mengunakanya kembali..... apa yg aku melalut ni? bkn apa aku terkenang sejarah kete aku jer.... ok...

1 ulasan:

khairul berkata...

Salam Bro..trima kaseh dok puji aku...jgn puji sgt nanti riak hehe..lawak jer..tgk cover enjin leh thn keta nie..bro bagi photo keta bro serta spec skali..sy akan publish dlm blog saya..leh promote blog kakiraces.hambali nie ..tol kan ?