klik2 cuci mata

Rabu, 24 November 2010

Baik pulih kete aku

Salam 1 malaysia semua.... dah lame aku x update blog, di sebabkan aku terlalu sibuk dgn kerja.... dan ketiadaan mood utk berkarya....aku skrg ni dah kerap login blog gilamodified jd aku cuba dapatkan info terkini tentang cara dan bagaimana nak make up kete.... aku mencadang utk membaik pulih segala prasarana kete aku dari luaran hingga kedalamannya... aku tgh berfikir utk gunakan hasil karya dan air tangan en. khairul dari gilamodified utk kete aku.... Dari hasil perbincangan aku, didin dan wife aku sendirian, aku mendapat kata putus utk mengalerkan kete aku dgn warna hitam diamond 2k.... woowwww....... pasti menarik tetarik kete aku deboom..... dgn menggunakan body kit R3 sepenuhnya serta dalaman kulit hitam..... bermakna kete aku 99% hitam.... maybe... abg gilamodified boleh letakan hasil air tangannya serba sedikit, nanti... utk dalaman yg menarik nanti..... kalo ada sesiapa yg mempunyai cadangan utk aku tlg tinggal kan segala cadangan anda dlm ruang ulasan... OK... chow dulu sebab aku nak setting kete BMW aku utk acara driffting mlm esok...... chow..........

Tiada ulasan: