klik2 cuci mata

Isnin, 17 Mei 2010

Harapan tinggal harapan




Itu lah ungkapan yg boleh aku katakan kepada skuad badminton negara..... pada aku piala uber memang team kita x ada harapan.... itu telah aku jangka.. kita memang x boleh menang piala uber.... tetpi aku amat kecewa apabila team piala thomas kita gagal atau kecundang di peringkat separuh akhir..... team kita kalah kepada juara bertahan china..... aku mempertikaaikan , kenapa team negata kalah kepada jepun di peringkat suku akhir itu yg menjadi tandatanya ????????? mengapa ki mencari jalan sukar utk bertemu china pada peringkat separuh akhir.... kita semua telah tahu dan pasti rakyat malaysia semua telah tahu bahawa china memang sukar dan kuat bg kita utk menang........ tp tidak mustahil utk kita menang dgn china, itupun kalo kita layak ke peringkat akhir, tak mustahil utk kita menang..... berbekalkan semangat 1malaysia kita mungkun mencipta kejutan..... mungkin piala thomas akan kembali ke gengaman kita....... bg pasukan negara harapan rakyat malaysia pasti utk memenangi piala thomas kembali...... berjuanglah wahai wira2 negara....... majulah sukan untuk negara......

Tiada ulasan: